tisdag 31 mars 2009

Excuse me have you seen my underwear


Idag händer inte mycket ringde lite viktiga samtal fast jag blev inte klokare av det. Kunde inte sova i natt, så jag satt uppe och läste igenom gammla ELLE och PLAZA. Elle kommer nog på fredag:) så då kan jag varava det med fysik när jag drar uppåt landet. Blir lite bloggning då för sedan åker jag direkt till BErlin nästan.
Så när jag kom hem somna jag och missade pilates men asså jag var förtrött för att orka masa mig upp ur sängen, nu är jag dock pigg och ska få klart min rapport idag ;).


Tiger of sweden

Annars händer inte så mycket, det blev ett litet besök på twilfit och jag soim har shopping förbud kom ut med två nya set. MAn ska matcha bhn med sina trosor ;). Jag gillar mina tiger undisar så det blev ett nytt set tiger undisar och ett par twilfits egna. Hoppas snart jag får rabatt check :)


Tiger of sweden

Dessa undisarna passar bra till min studentkläninng m,ed för jag behövde ett beiget set annars ser man det igenom, man kommer nog ändå se de svarta rosetterna men men ;).

Jag har också hittat ett ar skor till studenten som påminner om lanvin skornas form, så de ska införskaffas på torsdag. De är i ormskinns mönster och lila och när jag läste i PLAZA i natt så sa gianni franscesca på Gucci att deras ledfärger i sommar är turkos och lila. Dock står inte jag för den kostnaden :)

Puss Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar