måndag 9 mars 2009

We belong together...


Alla som känner mig vet att jag är lite aningen galen i Gucci, kommer att komma till dem senare i min My Precious serie. Men när vi fick våra nya svenskaböcker i förra veckan var det som att gud uppenbarade sig (tolka inte för mycket). Men jag fick en bok som någon hade kladdat GUCCI på och det var ju bara ödet som menade att jag skulle få just den boken.


Nu sitter jag här i en ny tischa med mycket guld, är dock inte van vid t-shirts så jag känner mig som en rockare, vilket jag inte är.
Sitter också och tittar på trailerna till Confession of a Shopaholic. Kolla 00:13 så roligt, kände de vibbarna med när jag var liten och handlade med mamma och vilken väska har hon vid 00:22^^.




Nu ska jag titta på SATC, plugga och sedan kan jag läsa Elle som kom idag. Längtar till nästa nummer för man ska få en trevlig liten väska då, svart guld eller ormskinn. Vet ej vilken jag vill ha, har redan en guldig och en ormskinn men svart är så tråkigt även om jag skulle behöva en.

1 kommentar:

  1. haha jag känenr likadant emd min tshirt, menmen man vänjer sig, meeee likeXD rockertjej e coool;)

    SvaraRadera