tisdag 17 mars 2009

Il pleure dans mon coeur, Comme il sur la ville.

Nu så har jag gjort klart allt inför redovisningen av mitt projektarbete, dock är jag inte klar med rapporten, den måste dock vara klar på söndag har jag deadline. Så några tråkiga helger framöver, plugg denna och nästa är det högskoleprovet. Men efter det är jag fri både fysikt och psykiskt från stress och kan party like a rockstar 24/7 speciellt i BERLIN. Woohiihiooiioooo.



Men som sagt har gjort en liten film som ska visas på Torsdag vid redovisningen som äger rum
Torsdagen den 19/3, kl 10.30 - 11.45 i sal B107 på Petri (Pildamm) så kom förbi och mingla titta och ge respons på mitt arbete och fråga på om miljövänliga tyger.

2 kommentarer:

  1. jag komemr och lycka till ännu en gång;) duktig du är som e klar, jag vill itne babbla om mitt hopplösa tillstånd men det är hopplöst. håller emd till 100. om två veckor efetr HP är allt udnerbart o sen berlin <3 åå berliiiin;)

    SvaraRadera
  2. TJena tjena - det var bra utställning, av vad jag hann se av den ;) Många plagg hade du ju hunnit göra :)

    På vilken skola ska du göra högskoleprovet?

    SvaraRadera