fredag 27 mars 2009

Ciao Bella Italia

OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG,

asså jag måste bara berätta detta, sitter hemma och ska göra cv och skicka ansökningar etc. för jag har högskolaprovet imorgon så roligare kan inte denna kvällen vara.

Loggade just in på pednet o ch där fans nya meddelande, jag ser modeoch design skola i Milano, jag tänkte en av mina favvo bloggare gick på en skola i milano hm. Klickar in och kollar JA DET ÄR SAMMA SKOLA OCH JA DET ÄR MILANO OCH JA DET ÄR ITALIEN. JAG BLILR HELT I EUPHORIE. vet dock inte om detta är min väg att gå i framtiden men jag ska på mötet den 21 april och höra mer sedan få vi se jag måsteju komma in med.

Så jag hoppas ju på Berlin annars sitter jag just nu med ansökan till en ettårig folkhögskole utbildning som heter MODE FABRIKEN och finns här i malmö. Sedan har jag behörighet till Textildesign på Borås högskola. Så vi får se i framtiden, jag vill ju jobba med tyger, miljön och lite juridik på köpet. Sedan gör man en annalicious gryta.

Ingredienser

italien/tyskland/england
mode
miljövänlighet
hållbar framtid
juridik

kryddar med lite kärlek, omsorg och hållna tummar så får vi se hur det smakar när den är klar, men vi förväntar oss att den är DELISH.

BTW,. har shoppat superlicioous saker som jag nog visar på söndag.

PUUUUUUUUUUUUUUSSS PUSSSSSSSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar