fredag 6 mars 2009

Vecka 10

Veckorna bara rusar förbi och nu kommer veckans shopping. Jag hade lust att shoppa mycket idag blev desto mindre.

Hittade den perfekta slokhatten till sommaren på Zara. De hade dock inte skorna jag ville ha men testa ett par supersnygga röda men man kunde integå i dem. Men hittade även dessa perfekt efter stranden när man ska ut och livin la vida locka. Tänk röda naglar, bruna ben och massa guldiga smycken.




Resultat: Inget ekologiskt och inget second hand men jag är nöjd.
XOXO

1 kommentar:

  1. yeee nice shopping u did;) dock va ja övetrött sorryXD somnade nästan i zara;P jag köpte klänningen btw hos tessie! tack för balmain länken!! <3 . så ni var ute och tog en drink trots allt? hatten va fiinis med och lackskor-klack-skornaXD (vad skrve ja nyssXD), em jag gjorde btw högskoleprovet idag..fcik 1,3..helt om i guess..fysiken börjar ja fatta och universiteten börjar jag välja OCH jag va även ute och jogagde och allså såg POLISEN:O..i lördags var ja på stan med dino då var det sjukt mycket demonstratioenr..härfrån mitt fönster med utkik över gågatan så såg ja värsta galnigngarna..palla engagera sigXDjaja vi ses imoron iallafall,,ush det är så mkt som h'nder nu..denna helg var mest plugga, slappa och sova, haha och leva pank..har vi religion imon?? anyway puzzhay vi snackas imopn <3 ciaaao haha wahidas kolalge på facebook e sååååå balltXD

    SvaraRadera