söndag 22 mars 2009

Give me those hot nights

Jag behöver en övervakare som säger till vad jag ska göra så att jag verklligen gör dem. Blir så arg på mig själv att jag inte gör projektet, fast jag tycker det är jobbigt att göra när folk är hemma etc. Hoppas förutsättningfarna är bättre imorgon ska upp tidigt för att sätta mig och börja skriva, fixa och tricksa med rapporten vid åtta och ska jobba med det till tolv/ett.

Idag har jag annars tittat på The City avsnittet nr 2 som vi inte kollade på igår, gillar theme songen också även om det är Pussycat Dolls, fast ifs så gillar jag Pussy Galore =P^^.

Jag har även dagdrömt lite om min framtid, läste en blogg skriven av en tjej som gick på min skola och tog studenten förra våren. Vi hade även tennis tillsammans ett tag. Efter studenten åkte hon till Rom i ett halvår och läste italienska.

Liten önksevision av mitt liv är att jag åker och pluggar tyskas i düsseldorf till hösten sedan kanske jag blir kvar där, annars så åker jag hem och pluggar lite italienska/franska och jobbar. Sedan så blir det ut i Europa igen och börja plugga någon trevlig utbildning involverande mode +miljövänliga tyger+ inom eknomi/inköpare. Kanske i Milano???

Nu ska jag ta mig i kragen och plugga lite samhälle och geografi och skriva ett personligt brev. Sedan blir det gossip girl vid sju ;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar