tisdag 24 mars 2009

I don't wanna work today


Okej, egentligen är denna och nästa de typ två stressigaste veckorna på hela gymnasiet kanske livet för mig. Dock är jag inte alls lika stressad som vanligt, utan min attityd har helt förändrats samma sak med min nervositet inför saker och ting, men det är ju bara superlicious.

Dock så kommer bloggen ligga på latsidan denna och nästa vecka, för jag har så sjukt mycket att göra. Men first update on my Licious Life.
  • Jag har klippt mig och ser nästan ut som lykke li :P,
  • Jag ska söka mode grejs :D som framtida utbildning, men vi får se om jag kommer till tyskland åker jag hellre dit :D

  • Sedan H&M + MAtthew Williamsson lanseras 23 april tror jag. och denna klänningen tycker jag om, den kanske passar till balen för jag orkar inte sy någon klänning tror jag. Der finns inte den sortens tyger som jag vill ha men får kolla i tygaffärer och prata med mamsi.

    Denna klänningen gillar jag och min nya ögonskugga passar till den, dock så får man lägga ut närmare 3000:-, fast ifs kommer jag att använda den vid mer än ett tillfälle ;)

Sedan måste jag bara göra en liten kritisk kommentar, denna kostymen är ju LÄCKER och den är för H&M, dock liknar den ju ganska mycket kostymen här nedan som är från MW egna kollektion S/S -09. De är ju snygga men lite tråkigt att han härmar rakt av från sin egna design. Jag tänker mig att H&M genom sina sammarbeten ska minska på kopia-design och mer original men denna outfiten går ju emot det.

Xoxo alla bilder kommer från EllE


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar