torsdag 5 mars 2009

Summer in the City


Det sprätter i mina fingrar jag vill bara handla, jag blir kanske en shopaholic, den filmen har ju snart premiär den måste ses så även kenny starfighter ;). Igår såg jag The Reader otroligt bra jag brukar tycka vissa filmer är väldigt gripande att man blir ledsen och sorgsen men aldrig börjar gråta men det gjorde jag igår på denna filmen, Jag började gråta and so did my Date, det är svårt att förklara vad den handlar om men ett utdrag ur en mans liv från det att han var 15 år tills han är ungefär 50 skulle jag gissa. Den måste alla se och jag vill se den igen.


Tillbaka till min shoppingabstinens. Jag ska inte på en shoppinghelg till Gällstad (massa outlets i västra götaland) så har jag massa pengar jag vill sprätta lös på. Dock måste jag ransonera lite och jag ska bl.a. till berlin och ev. på skidresa, så nu innan ska jag egentligen bara köpa en klocka. Ska titta lite i helgen efter en speciell jag har sett från Guess. Ni får höra hur det går.


Imorgon ska jag dock lite på stan, kolla in min vanliga second handoch en till som jag har börjat höra om den senaste tiden. Sedan ska jag kolla på en partyväsak på Gina Tricot, nothing fancy och sen ska jag till min favvis butik och så ska jag till Zara (kolla skorna i bilden, hoppas de finns inne)


Så här vill jag se ut i sommar en underbar klänning fårn Alice + Olivia och en snygg vit skinnväska fåren MiuMiu.


XOXO


Ni får höra vad jag köper imorgon ;). Det blir nog ingen Fotoshoot på lördag verkar som att det ska regna :(, så jag måste ta bilderna SNAAAARRT

1 kommentar:

  1. anna vaddåå du har SÅÅÅN tur att du ahr massa pengar!! haha studenten och berlin och mina kläder och fester gör mig helt ruinerad..aha och fikorna och hårfärgningen, och linserna, hahaa listan tar aldrig slut. jag ligegr redan på minus!! vad får du alla penagr ifrån e d jobebt?? ahaha fast btw jag ska på jobbintervju snart!! IIIIIIIIIIIIII
    hahaha yeeesss they all will cry for us one day, ourdates, they love us they always ill, haha hur mycket dom än förnekar, deny it komemr dom alltid love uss! XOXOXOX

    SvaraRadera