lördag 7 mars 2009

My Precious

Tänkte gå igen alla märken som jag gillar och tycker är Superlicious. Börjar lokalt och slutar globalt. OCh idag tänkte jag börja med Jeans.

Jag köper de flesta av mina jeans på Cheap Monday och Acne. Cheap Monday gör jättebra stuprör, jag har flera stycken av deras original, eller vad de kallas. De har även vissa byxor som inte riktigt är min stil men vanliga stuprör gör de jättebra ;).




Acne sen har ju på senare tid blivit allt mer världskända. Sist så gjorde de ett sammarbete med Lanvin som har kommit nu i vinter. Deras kläder kan vara snygga men det mesta är lite för urban för mig. Deras jeans och byxor dock har perfekta passmått och är sköna att ha på sig man känner ocksp kvaliten i tyget. Så deras byxor rekomenderar jag om man nu inte vill ha stuprör ;).


Acne gör ju också skor, Skorna vi såg i höstas och som kommer till våren kan jag inte direkt säga att jag är ett big fan off, men deras klassiska Acne Jasna skulle jag vilja ha.

1 kommentar:

  1. kuvertväskan är lä'cker juH! ehm jag gilalr cheap monday med..men mina gråa jeans..sitetr lite halvlöst typ..dom ska va supertajta annars är det ingen vits! mina nya från mq är dock r'tt så tajta..mmm vi gilalr när dom omfamnar kroppen <3

    SvaraRadera