onsdag 11 februari 2009

What we had was a perfect match...



ja det klicka direkt DESSA SKORNA VILL HA MIG :D. så perfekta att ta sudenten i. Det blir le chic med en ljus klänning till. NU måste jag bara finna deras jämnlike i den något lägre prisklassen. Jag ska iaf ha ett par färgglada ballerina max 3 cm när jag tar studenetn för man ska springa runt på stan hela dagen. Först champagnefrukost med jordgubbbar då matchar dessa jättebra + att min klänning är champangefärgad sedan ska man skrika lite på stan tillbaks för fotografering, hoppa lite och allmänt dansa sedan kommer vi till själva utsparken då ska vi dansa och hoppa och skrika ännu mer efter det spendera två timmer på flaket sedan ska jag cykla hem för att ha mingel och sådant trevligt denna vasen får jag gärna. sedan ut i natten för att komma hem i gryningen alltså ballerinas får det bli om jag ska orka även om jag brukar springa runt i klackar i typ 6 timmar i taget blir detta nog lite jobbigt även för vana fossingar.ana fossingar.

XOXO Skorna är Lanvin från www.net-a-porter.se

1 kommentar: