onsdag 18 mars 2009

A cause de Garcons

Le Amour. Why don't I speek french. Det måste jag börja lära mig inom ett fem-årsperspektiv.
Jag och min vän paula har börjat diskutera pajer. Nämligen skinnpaj. Vi båda har börjat bli sugna på en skinnjacka, vi är kanske lite sent ute fast i dagens samhälle anses dock en skinnjacka vara ett klassiskt plagg och de är fortfarande HOT även om de började vara inne för typ 5 års sedan i modekretsarna.

Jag vill ha en i stil med denna och i äkta skinn, inget fejk här inte.


2 kommentarer:

  1. yee men skinn e najs;) haha du får ursäkta om ja itne kiakr förbi här så ofta, är så stress-upptagen att ja dör;) ses imron! lycka till emd koleltkkioenn!! vi kommmor saååå naajs;) yee vi får se med skinnpajerna;) hmm den avr snyggg den på bilden;)

    SvaraRadera
  2. Jag kände för att inflika med en modekommentar!! ^^

    Till min nuvarande London-resa har jag fixat min skinnjacka så nu är den inte helt söndrig iaf! Känner mig mer moderiktig än med vinterjacka iaf ;) Men nu ska jag ösa ut på Londons spännande nattliv, eller ja - iaf dess gator ^^

    SvaraRadera