söndag 1 mars 2009

Can you handle the Balls???

Idag vet jag inte om jag orkar tennisen, borde det kanske för det blev mycket god mat och andra onyttigheter igår.

Egentligen vill jag bara titta på Sex and the City.

JAg tror jag skippar tennisen jag kan göra pilates och cykla här hemma istället =P, eller inte börjar känna mig lite sjuk men jag kan inte bli sjuk, denna veckan kommer att vara hektisk.

Så då ser dagens ut såhär.

Skriva diskussion på PA
Se ett avsnitt av SATC
Rita lite till Bilden
Se ett till SATC avsnitt
Titta på mallen till festklänningar
Kolla lite mer SATC
Rita lite till
och sedan lite mer SATC

min söndag ser mysig ut

ha det mycket mys idag

oh just det det är ju gossip girl idag, denna dagen blev just lite bättre

1 kommentar:

  1. mmmmmmmmm såg osså gossip;) haha not much work for me, haha försökte, mend et sociala tog över too much...mm ska kanske sova denna sena timme? neeej lyssnar på sköna armin van buureen-falling in and out of looooove ..mmmm

    SvaraRadera