lördag 28 mars 2009

And the jacket from sweden

Bara en liten inspiration post.



This is me älskar när man har snygga kläder och massa snygga påsar. Bild the Fashionist




Så här vill jag se ut, stuprör + tunika +kavaj + höga klackar = chic, så lätt och så snyggt, och långa ben ska börja svarva på mina till veckan ;) Bild The Sartorialist


Denna pälsmölssan vill jag bild Lookbook.com




Så snygg elin kling är, jag vill också ha venedig maskerad, kanske ska ornda en liten tillställning till våren men då måste all vara all-in.


LIknanade glajjor vill jag springa runt med i sommar, ska börja titta på solisar nu för jag önskar ju mig ett par slipade till studenten, bara det går att få slipade på märkesbågarna annars önskar jag mig en dator.


Avslutar med ett gulligt par i Milano (the sartorialist) my next hometown hopefully, måste bara lära mig mer italiano änn GELATO, fast man kommer ganska långt med GELATO. Puss Pusss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar