måndag 12 oktober 2009

Nu ska det bakas bullar för fulla muggar


Idag efter jobbet stannade jag och shoppade lite. Detta blev resultatet. Skärbräda, muggar, mjölkskummare och kaktus köpte jga idag och i somras inhandlades kniv och bakmått. Alla säger att jag bor i ett väldigt kvinligt WG och det tycker jag med. Vårt kök och badrum går i rött, vi har även en diskokula på toaletten ^^(detta ska anpassas i mitt nästa hem). Det finns pyttinyttiga ljusstakar överallt och sist men inte minst så heter vår diskmaskin Lady plus ;).


Nu ska jag baka kanelbullar och skumma mjölk :D. Det ända som saknas är lite Gevalia och oväntat besök ^^

3 kommentarer:

  1. tyvärr kan jag inte vara oväntat besök idag, men hade gärna velat smaka på annapanna90s bullar! haha, gillar allt hjärtformat och speciellt den rosa kniven, den e min favvo!

    Hoppas bullarna blev bra!

    SvaraRadera
  2. jag hoppas pa det oväntade besöket. saknar dig <3

    SvaraRadera
  3. hihi anna såg dig dansa på nån tyskland-fest på någons blogg;) wii haha i recognize it! vi får ses och partaja soonishXD

    SvaraRadera