tisdag 20 oktober 2009

Feierabend


Kom hem för max tjugo minuter sedan :(. Men jag börja ju vid halv tio. Första dagen var helt okej, blev lite dött vid fem dock. Stack in och handla lite mat påvägen hem så nu har jag mysig Feierabend med mig själv och lite Vor Glühen (för- fest/drink) innan focciacian i ugnen är klar.

Var uppe tidigt idag för jag skulle skicka in en ansökan innan jag drog till jobbet för trodde att jag skulle vara unterwegs i kväll men ändrade planer. Nu ska jag mysa och chilla och mejla, skriva loggbok och grammatik innan jag drar mig till sängs.

BTW så hade jag en rolig kund idag som först leta efter ett manligt tyg som hennes b-friend skulle gilla medan hon själv gilla ett ganska barnslkigt tyg enligt mig :P. Iaf så sa hon sen att det även skulle vara lounge-it så vi hittade ett fint tyg tillslut som jag faktiskt gilla. Måstye även påpeka att hon såg ut som mamamn i Om en pojke och förlåt mig men hon såg inte direkt såhotellloungig ut som det tyg hon sökte.

Imorgon träning och torsdag unterwegs och fredag utflykt med skolan :D. SÅ jag hör av mig på fredag/lördag.

Puss Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar