onsdag 21 oktober 2009

I know what I want and I want it now


Var nyss och simmade och där var det mycket trafik och så är det även i min hjärna. Jag vet ju inte riktigt vad jag ska hitta på till våren och just nu får slumpen avgör.

Jag börjar se ljuset i slutet av detta året nu och slutet av praktiken, kursen och tyskland. Men vad händer sen??

Jag vet dock att jag till våren ska plugga sjukt mycket till både Högskoleprovet och till intagningen för MOdeutbildningen i Malmö. Så får den slumoen avgöra om jag ska plugga Juridik eller Mode eller Jobba om jag int kommer in på något av de andra under läsåret 10/11.

I don't know what i want to do, eller det vet jag men jag vill veta vilken av sakerna det blir ...

Nu ska jag kolla the City och sedan läsa lite Doppelte Lottchen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar