tisdag 27 oktober 2009

Ich hätte gern ...

en bok om hur man syr damkläder behöver jag

denna fina salt ohc pepparkvar finns på ikea och som jag gillar


en ny neccesär behövs poch då gärna från tio-gruppen i detta mönster


smycken från Dyrberg/kern elelr David och martin i guld och diamanter. Har börjat tycka om bones serien från david och martin allt mer och speciellt armbandet i guld, (dock ej det ovan),



en mysig hemma dress från twilfit att mysa i, i vinter känns som en i-lands nödvändighet som jag vill ha :D

Annars så har jag börjat kolla allt mer på gammla serier här nere som jag gillar. Sex an the City shoebox bör man ha :P och kollar just nu igenom Coupling och The Vicar of Dibley, wie Gail. Och carro ^^ skulle du kunna leta upp American Dreams serien till mig, das wäre nett:

Detta är en liten inspiration till alla som någon gång vill köpa något till mig :P hint hint julen occh min b-day är snart här och mamma och pappa ni kan gärna vidarbefodra till farmor och mormor ;).

2 kommentarer:

  1. haha, redan efter första bilden förstod jag att detta var ett hintinlägg om presenter!!! haha :P
    om vi hittar nån billig o bra pumpa till Oskar e jag på!

    SvaraRadera