måndag 26 oktober 2009

MOnday moNDAY SO good to me ...NOT


Idag böev jag utskälld av en tysk tant på Hbf för att jag inte visste om tåget var inställt eller inte. Det gjorde inte min dag bättre kan jag lugnt säga, men på IKEA hade jag tre snälla och roliga kunder under dagen :D.

Helgen har varit för kort som vanligt och jag ser framemot kommande helg då det nalkas halloween fest. :D.

I torsdags hade vi spelkväll på kolpinghaus. I fredgas var det heldag med skolan och ruhrgebit, det är otroligt fint där och jag tog en del foton men orkar inte lägga upp dem, men den roligaste fotot tog Jonas och det ser ni ovan ;).

Lördagen började med kollektiv simmning kan man säga och sedan skulle jag vara lite kulturell men det blev inställt så jag fikade istället zwei mal :D. Och på kvällen var jga trött och ville inte festa men en annan svensk som vi har lärt känna hade fest så vi drog dit. Det var roligt men jag gick hem i regnet när de andra drog ut och de verkade ha haft en vild kväll.

Söndagen blev kulturell med Utstäkllningen Dubai Düsseldorf som jag hade sett framemot men den var inte alls bra så jag fikade igen och på kvällen så såg vi null-null-sieben. (James Bond). De andra visste tydligen inte att jag har en bondmani och de kunde inte ha gissta det ... hm jag som tycker att jag är rena rama Honey Ryder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar