söndag 11 oktober 2009

Kinderbäume für Weihnachtsträume


Idag så var det till en början en konstig dag men sedan blev den allt bättre. Jag tänkte simma men blev inget med det istället mötte jag upp the Gang på woyton och sedan tog vi en promenad. Alla klagade på vädret men jag njöt. Jag sa vi ett tillfälle att vädret var som när det är jul i skåne, Malin höll med (hon kommer från Södra Sandby) medan de andra från norra landet skratta och sa vad tråkigt och ledsamt det låter.

Men jag gillar när det är lite molnigt och nästan regnar och blåser ibland, hösten är ju trots allt min favorit årstid.

I veckan så har jag pyntat julgranar och jag älskar att pynta och fixa och dona med inredning, det skulle jag faktiskt vilja jobba med.

1 kommentar:

  1. aaah julpynt redan?? xd vi som nyss var och firade halloween:P aaa måste se din lägenhet..hmm ahde varoit kul att komma äöver id ecember..men måste klara tentorna..och se över ekonomin..nåväl jag svarar på ditt mejl snart:P

    SvaraRadera