måndag 19 oktober 2009

Ich habe Kirmes


Hejhopp ;) Ny dag ... Ny vecka ... Ny avdelning


Men det blev inte så jobbigt som det låter :P. Började vid halv ett, fick då vänta lite på att en från personalavdelningen skulle möta mig för att hämta kläder. Men när jag hade fått det gjort gick jag och käka lunch och fick då äta med några från logistik som jag känner så det var lite trevligt så man slapp äta helt själv. Gick tillbaka till avdelningen prata lite om olika saker på avdelningen men inte så mycket. Fick lära mig att sätta prislappar på tygerna.


Sedan kom Lovisa förbi och sa att hon hade feierabend och någon minut efter att hon hade gått så sa min handledare att jag också hade feierabend. Så idag har jag jobbat halv ett till halv fyra med en halvtimmes lunch. Resten av tiden kommer jag dock att jobba halv tio till sex. Men det är ganska skönt. Jag kommer kanske hinna träna på morgonen med då, vilket jag och Malin gjorde i morse ;).


Fick även choklad av Lovisa som hade varit hemma ;) Marabou digestive me like ;) sedan när jag kom hem så låg en rheinische post här så det var också en bra sak. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar