måndag 5 oktober 2009

Heute is so ein Schöner Tag

Inatt sov jag faktiskt gott men ville bara inte gå upp, hade till och med lust att fortsätta sitta på tåget och missa stationen och åka hem istället men till jobbet kom jag. Där var det en lugn och skön dag och jag var inte alls trött när jag kom hem.

Idag fick jag först hänga upp gardiner och resten av dagen pynta två granar. Jag älskar tarditioner och pynta efter årstider med mera. I helgen plockade jag lite kastanjer så jag tänker plocka några till och köpa några små pumpor kanske ;).

Så mycket mer hari nte hänt idag, jag har börjat skriva på min nästa loggbok och hunnit mejla lite folk och så så det är bra.

Imorgon hatr jag lite ärenden och så även på onsdag, egentligen hade jag tänkt springa idag men det gick inte för det regna :(. Badet var även stängt idag så springa på onsdag simma på tis och torsdag sedab springa till helgen igen så blir det nog bra.

Nu ska jag ta en dusch och krypa till kojs och läsa DN, Dam och Hänt extra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar