lördag 21 februari 2009

yeah mitt hundrade inlägg =D

Bjuder på en gammal bild från min glöggfest ;)


... kom just hem från mina nattliga äventyr

Kom till carro i bunkeflo efter lite om och men, men där väntade ett gott glas skumpa och ett härligt gäng på mig. Efter en god tre-rätters med bl.a. skaldjur, kyckling och vitchoklad begav vi oss in till The City =P, närmare betämt buddha, lite nördigt men det var tjugoårs gräns men vi kom in iaf för we were v.i.p. Väl inne märkte vi att musiken och folket var inte riktigt vår stil. Ikväll var det nämligen club honey (typ hiphop och RnB) vi gjorde iaf det bäst av situationen och hade kul. På dansgolvet var det dock ett annat tjejgäng som var sjukt bitchiga, om går dit är det väl för tt ha kul och inte bråka men emen vi bara jaja skit i det. Fast sen träffa vi ett annat gäng som också var sjukt bitchiga och garderob gänget var också sjukt bitchiga. Hade hela malmö pms ikväll =O. Om man går ut får man ta allt med en nypa salt och ha kul men det fattade tydligen inte dem.

Nu ska jag dock krypa till kojs och läsa Fettpärlan av Maupassant ;) lite kul med realsmens era innan man over typ not =P. Kan dock tipsa om tillsammans är man mindre ensam av Anna Gavalda, otroligt bra. Lånade härom veckan Jag älskade honom av samma författare men den var inte alls lika bra. Eller så var jag bara sjukt okoncentrerad när jag läst den...

men sov gott xoxo ;)


1 kommentar:

  1. hhaahah åå haha bitchar finns överallt haha jag ignorerar dom..haha ännu surare blir dom då^^XD nää emn ja hålelr med det kudne varit roligare..lite skank-folk..haha men 'ändåå ABBBBALLLTX) ok shoo breee kvinna nu ska jag bowla..haha efetr pulkan med en viss lärareXD haahah btw läser ja ju tsm e man midnre ensam nu <3

    SvaraRadera