onsdag 25 februari 2009

Det tar ALDRIG SLUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Hur mycket jag änn jobbar med skolarbete etc. så tar det aldrig slut det finns allting någonting som jag måste börja tänka på/plugga till när en inläming/redovisning/prov är över.


Snart orkar jag inte mer, just nu så skiter jag i allt men då blir bara högen med to does större oh större.


Jag ä ren list-person, ett kontrollfreak som skriver listor med saker som behöver göras och när allt på listan är avbokade kan jag ta det lugnt och koppla av, men just nu tar listan aldrig slut det kommer hela tiden nya saker jag måste förbereda mig på både fysiskt och psykiskt. T.ex nu är jag klar med detta provet fast i morgon måste jag börja plugga till nästa.


Just nu vill jag inget hellre än att ha ett jobb gärna i en affär så att jag kan tjäna pengar och bara vara hjärndöd och få rabbetter.


Då skulle jag kunna resa till Milano, Barcelona, Paris, London, Portofino, Montpelliar, Monte Carlo, Nice och avslutningsvis Rom.


Och så vill jag ha en sådanhär jacka så att jag känner mig riktigt italiensk chic, älskar den Italienska maten och modet, så italien vill jag besöka,

Jackan är från Boutique Amoréss och bilden från lovely Petra

1 kommentar:

  1. Och jag ska till Italien i sommar och det blir väl Monaco och Nice när jag ändå är så nära, woohooo

    SvaraRadera