måndag 16 februari 2009

20 minuter senare ...

så tog jag en ny bloggpaus =P

hahaha jag blev redan klar jag är effektiv som en myra idag. Har skrivit klart om materialen nu det blev fyra sidor. Skrev dock inte allt idag lite igår och lite i torsdags. Men det känns skönt att jag håller min fina planering om jag ska bli klar till lovets slut.

Så här ser min innehållsförteckning ut

Sammanfattning
1. Inledning
1.1 Syfte och frågeställning
1.2 Forskningsöversikt
2. Material och Metod
3. Teori
4. Resultat
4.1 Olika Material
4.2 Krav
4.3 Märkningar
4.4 Utbud
5. Diskussion
6. Referenser


Hela kapitel ett har jag typ skrivit behövs lite komplettering. Kapitel 2 och 3 är halvklara, de tre första kapitelna ska jag skriva om på onsdag. Kapitel 4 är jag klar med Materialen skrev jag klart nu Krav och märkningar har blivit under samma rubrik men det skrev jag klart i förra veckan. Utbudet har jag börjat lite på men det är ganska enkelt här ska jag skriva om hur utbudet av ekologiska kläder ser ut i Sverige men tror att jag kommer ha en loka bit över malmö också får se om det. Utbud och diskussion ska skrivas imorgon. Sedan torsdag ska jag klippa och klistra ihop allt så alla källor är rätt och stycken etc. även korrektur läsning och rättning och sammanfattnigen kommer att formuleras.

Idag har jag förövrigt hunnit ta en långpromenad med min hund och nu ska jga träna igen efter det ska jag sy på min blus.

Stay tuned ...

1 kommentar:

  1. omg din produktivitet är fantastisk, jag ahr så dåligt samvete att jag inte gjort något projekt på lovet. uuush, men jag kunde inte:O so much to do.haha ska nog sitta uppe typ 24 timamr i sträck några gånger och få allt klart. Alltså liksom jag menar lovet, familjen, skolan, att välja universitet ,tänka på jobb och framtid, uu,,projekt,, ahah ångest nästan..har bara gjort det praktiska juh.. AJJA men lycka till emd din kollektion, DU är ju på god väg;)

    SvaraRadera