fredag 13 februari 2009

vecka 7

Jaha då kommer en utvärdering av shopping sedan Projekt arbetet.

Ja i måndags handlade jag ett par skor och en blus till kollektionen second hand. Detta var en bra början, att handla second hand är miljövänligt. Det blev sämre på tisdagen då jag införskatffade ett par jeans. Jeans är jättedåligt för miljön, men svenska nudie gör miljövänliga jeans, dock så handlade jag inte från dem. Idag så tänkte jag handla lite bas kläder på H&M för de har ekologiska kläder, visste jag för jag har handlat en ekologiska tröja av dem innan. När jag kom dit så var tydligen de ekologiska kläderna då bara tillfälligt fast det kommer igen. Så inga ekologiska baskläder för mig så jag fick handla ändå.

Vad det gäller projektarbetet har jag börjat med sista blusen. JAg har även skrivit om Bomull dock hade jag tänkt skriva om alla materialen igår men det tog två timmar bara med bomullen så jag hann inte. HAr reviderat min tidsplan så jag ska ha hunnit skrivit klart ändå när lovet är slut, så vi får se hur det har gått nästa fredag. JAg fick dock lite ångest igår över festklänningarna känns inte som att jag kommer hinna men jag vill verkligen. Så efter lovet måste jag börja med dem och sy på dem varje dag. Förhoppningsvis ska jag ha skrivit klart + sytt klart blusen tills dess (helst nästa fredag). Så kann jag rätta pch fixa och dona med rapporten nästa helg. Nu msåte jag bara ta mig i nacken och följa min planering annars går allt skit rent ut sagt.

1 kommentar:

  1. men fest och balklänningar och sånt har du väl tid att göra efetråt, när PA är klart?;)

    SvaraRadera