måndag 23 februari 2009

Jag blev ett Måndagsbarn!

Har varit ganska effektiv idag fått gjort allt på min lista utom kanske den störtsa punkten. OCh då känns det osm att jag inte gjort något. Talar då om Rapporten. Sitter med den nu och har strukturerat upp hur utbuds punkten ska se ut. Det känns lite bättre då, jag brukar oftast jobba på detta sättet.

Först jobbar jag ganska hårt och mycket och får mycket gjort, sedan blir jag så trött på det att jag inte orkar göra något större på uppsatsen/rapporten på ett tag. Sedan tänker jag lite strukturerar upp och jobbar hårt igen. Nu är jag inne på sista cykeln och den närmar sig sitt slut. Har ju då strukturerat upp det. Imorgon hinner jag inte skriva så mycket, ska på second hand shopping.

Var på några second hand inne i City tidigare idag hittade inget som fyllde mitt behov. När jag kom hem attackera jag min mammas scarf samling men hittade inte heller något tillfredställande. Så imorgon ska jag ut på två stora ställen här nere i Malmö.

Detta betyder då att veckoplaneringen är ändrad. Jag har även fått möte med min handledare på onsdag morgon så jag kan ändå inte skriva på de första kapitelna förrän då. Så

Tisdag gäller shopping för The Photoshoot

Onsdag är det möte på agendan och sedan skriva antingen i början på rapporten eller i slutet.

Torsdag skriver jag det jag inte skrev under den föregående dagen, ska även jobba i skolan på ett litet bildprojekt till Annalicious mer om det senare .... :D

Fredag är som sagt ledig dag och förhoppningsvis blir det en trevlig middag med nära vänner

Lördag Skriva diskussion, och fixa festklänningar

Söndag samma som lördag och sedan ska det sitta.

Puss puss nu kommer lite trevliga inspirationsinlägg ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar