fredag 20 februari 2009

Vecka 8







Ja denna veckan har jag köpt ett nytt skidställ som matchar all snön som har kommit den senaste tiden. Det hade jag dock redan bestämt och sen så finns det typ inga skidkläder som är eco-reko ;)

Sen hade jag lite tid över i torsdags innan jag skulle fika och då belv det en snabbis in på MQ och hittar där en klänning på rea som jag sett innan och tyckt om fast köpte den inte. Så här var det inget eco men den var på rean =D.


Idag så skulle jag in på stan på lite ärenden till PA. Fann då en very sexy dress på Benetton också rea, så då får det gå. Till PA hittade jag ett rött bälte som behövs till stylingen. Måste även hitta en svart slokhatt, en neonrosa assessoar typ väska eller scarf, ett svart resårbälte med guld detaljer det var allt tror jag ;).
Så lite second hand men desto mer annat, men jag försöker bättra mig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar