måndag 16 februari 2009

Bloggpaus



Idag är första lovdagen jag vakna dock kl. 07.00 till tonerna av Jason Mraz - I'm yours. Klockan 8.15 var jag i full gång med skrivandet till projektarbetet, idag hade jag tänkt skriva allt under rubreiken material i min rapport. Nu sitter jag här med bara syntetfibrer kvar att skriva om, så jag unnar mig en liten paus till att läsa bloggar och att blogga. För jag hittade en ny favorit blogg så här vill jag leva och se ut. Nu får jag dra mig tillbaka till mitt skrivandet och kl. 15.00 är det deadline då måste jag ha skrivit klart. Återkommer då med update ;).
Btw. HOn i bloggen har fått sneak peak på de nya gucci skorna för säsongen och när jag såg dem i förra elle så blev jag redan då kär i dem så jag är aningen avundsjuk på henne. Imorgon ska jag dock kanske köpa ett par skor på zara om de passar och om de har fått in dem, de är kjanske inte lika framme som affärerna i stockholm vi får se om jag kommer hem med dessa eller inte?
Nej nu har jag bara 59 minuter på mig ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar