måndag 16 februari 2009

Tips och tricks!!






Jag behöver tips till mitt foto uplägg av denna kollektionen. I höstas så fotoa vi ute bland löven men nu hade jag tänkt modellbilder en solig dag på sydkustens vita stränder. Fasar sock för att det inte kommer bli så fint väder tills dess att bilderna ska tas. Några andra ideér kanske, jag behöver inspiration!!!!!


När vi var på Gotland i somras fick jag lite inspiration att här skulle man kunna göra trevliga modereportage. Bilden är från Fårö blev verkligen kär i Gotland.

I skåne kan man dock begesig till Österlen och här finns ett liknande landskap på vissa ställen dock i ett mycket litet format. Men man får ta vad man haver. Jag gillar inte att stå modell för de tblir så fult men när jag var 15 ville jag nog bli modell =P, men jag måste nog stå modell igen något jag dock fasar för men ska inflrskaffa hattar så att mitt ansikte inte syns :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar