lördag 21 februari 2009

Final touches

Mitt sista plagg förutom festklänningarna till PA är klar nu. Sydde de sista sömmarna nu. Kommer ni ihåg hur den såg ut innan?

Såhär blev resultatet;)



I måndags var jag ju effektiv som en myra resten av veckans to do har dock bara haft en negativ utveckling. Har inte alls gjort vad så mycket som jag skulle ha viljat. Men känner att jag behöver prata med min handledare innan jag fortsätter. Ska dock skriva det sista på resultat-delen imorgon, ska också mejla min handledare om möte till veckan. När vi har haft mötet ska jag skriva klart kap. 1,2 och 3 när de är färdig skrivna har jag också en bra frågeställning och kan skriva diskussions-delen. Så nästa sändag ska jag vara klar med PA rapport, ha gjort skisserna till Fesftklänningarna men de kommer inte på projektarbetet längre. Ska även ha en planering av festklänningarna klara.

Såhär ser min kommande vecka ut:

  • Söndag - Skriva klart utbudet + gör planering klänningarna
  • Måndag - Handla sista styling stuff, fixa med LookBook
  • Tisdag - Förhoppningsvis möte och sedan kan jag skriva kap 1,2,3
  • Onsdag - Skriva diskussions-delen
  • Torsdag - Korrekturläsning
  • Fredag - Ibland får man ju vara ledig
  • Lördag - fixa med klänningarna
  • Söndag - fxa med klänningarna

om planeringen skulle få lite förseningar har jag lite marginal och kan arbeta på helgen men det vill jag helst inte. Sedan har jag även andra läxor i veckan förutom att jobba med projektarbetet men det får försöka vara en jämnvikt komme dock bara att väga in svenska och rättskunskap i denna jämnvikten. Så 50 % PA och 50 % Svenska/Rättskunskap

Nu ska jag dock krypa till kojs för jag har en lång dag framför mig ;)

Puss pUSs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar