måndag 23 februari 2009

Take a Pic

Min favorit fotograf i modesammanhang såklart vad annars :P är Oscar Falk


Han fångar verkligen den stämmingen som jag vill ha i min egna stil och liv. Alla bilderna är hämtade från LundLund och den ovanför (första) har jag som skrivbordsbild, älskar den verkligen är med Mini Andén för Plaza Magazine som jag tror alla vet vad det är för tidning vid detta laget :P.

MMMmmm så vill jag ha det i sommar, snygga kläder en snygg kavaljer och det bästa en ChrisCraft i mahogny utanför Rivieran.

Hope you enjoyed it as much as I

1 kommentar:

  1. wii den här gången tittade jag mest på bilderna, men joo allt e fint. läste på oscars och om skolan., yee älskar kolla på oscarsgalan 8ochd eras outfitts med), har sökt jobb haha idag ganska mycket och avslutat mitt projekt (kan itne säga att jag gjort mycket, typ bara några sidor, men jag läsaer och slappar och böärjar sätta ihop allt), nu e det e sent o man borde sova haha ..fast projektet väntar? sömn elelr work? haha sån woraholic.. mjaa angående det andra skolarebett, tycker du verkligen vi har så mycket? jag tycker att vi ahr inget., elelr så har jag bara vant mej? men ah vi ses imrogn..får se jag har bokat med nathalie så jag får se omm jag följer med..på fredag dock vad händer då? oj vad långt nu slutar jag..snackar in IRL..gillar den rosa med, såg heidis dress issamma veva..puzz

    SvaraRadera