söndag 26 juli 2009

Week Wasted

Hej, var ett tag sen sist... har haft fullt upp så mitt mål med en "Post" om dagen har inte kunnat fyllas.
Onsdags så hade vi fördrink hos mig och sedan drog vi till Sub och hade skit kul. Det var otroligt kul kan jag säga.

Torsdag fpr man iväg till skolan som och sedan på kvällen så hann jag inte göra så mycket för vi skulle iväg på en fest i Feldert hos Sophies kompis som hämta upp oss. JAg ringde snabbt en Sofia så han fick vara mitt sällskap under kvällen.




Festen var riktigt kul och ni skkulle sett vilket ställe denna killen hade OMG. S-bahn slutade gå vid ett så vi fick vänta tills morgonene :O. Så jag var i säng vid sex :S.

Fredagen i skolan gick bra och jag hängde med. På kvällen blev jag dock otroligt trött så efter att vi hade sett ett stort fyrverkeri i stan så drog jag hem när de andra drog in på någon bar.


Lördagen blev lugn och jag sov till halv ett. Sophie ringde och smsa mig och det var andra som hade hört av sig under natten men jag hörde inget. JAg var dock sjukt trött ändå och gjorde inte för mycket. På kvällen så drog jag dock ut till en restaurang i Flingern som var sjukt mysig och vi ska dit på måndag igen när Jonas fyller år.

Idag så har jag inget planerat men måste plugga inför ett prov imorgon :S

Bis Gleich

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar