onsdag 22 juli 2009

Salsa

Harry Potter fïlmen var helt okej men man missar otroligt mycket om man inte har läst böckerna och det kan vara ganska svårt att hänga med också.

I måndagsmorse tänkte jag att jag skulle hinna gå och simma innan jag skulle möta upp de andra för att äta lunch på Kunstakademin. Jag vakna dock elva när vi skulle träffas tolv. Så snabbt upp och iväg för jag skulle in om turist infon också och köpa eintrittskarte, ett häfte med inträden och liknande till olika museum etc.

Efter skolan mötte jag upp Sophie och vi gick lite i stan. Hon är så trevlig och snäll och jag tror hon ser sig själv som en extra mamma till mig här nere även om det bara är två år mellan oss.

Efter det bar det av på en Salsa kurs på Universitetet men OMG. Killen jag dansa med såg ändå okej ut men han var sliskig och äcklig. Usch han flörta på mig hela tiden och när vi skulle gå så fråga han så klart om jag kommer nästa gång och jag baar Vielleicht vielleicht. Ahahaha ain't gonna happen. Det var bara misslyckade killar på 25 - 30 som ville ragga som var där. Min danspartner berätta att förra veckana var det 1 tjej och 7 killar där. :S

2 kommentarer: