söndag 26 juli 2009

Waiting for tonight



Nu så mina vänner ska jag krypa till kojs. Idag har jag som igår inte gjort för mycket. Vakna tidigt och sedan skrev förra inlägget efter det så hörde Sophie av sig så mötte jag upp henne och hennes två vänninor för Früstück som serverades till 16:00 varje dag ;).


Vi hade trevligt och satt på resataurangen i nästan fyra timmar. När jag kom hem så sov jga en tima sedan lagade jag lite mat, brötchen med mozarella och tomater och oliver. Mumms.


Efter det så har jag pluggat småpratat med Sophie hjälpt henne packa inför hennes avresa. Det är svårt att veta vilka skor och väskor man ska ta med sig. TYpsikt att hon ska åka vi har så trevligt tillsammans.


Ibland har jag alltid tänkt om jag bara hade en kompis som var precis som mig så skulle det var trevligt. Och detta ör helt sjukt men vi är så lika. Vi har
  • Samma skor

  • samma väska

  • samma parfym

  • samma stil när det gäller allt, verkligen

Nuså är jag dock trött och har ont i nacken. Imorgon får jag hoppas att jag inte sover lika länge som i lördags för jag hade tänkt simma på morgonen och plugga lite till
Pss Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar