lördag 18 juli 2009

LÖrdag



Här var jag igår ;)

Usch idag är jag så himla seg och trött. Dels för att jag simmade igår så har jag värsta muskelkarte ;) och sedna blev det ju sent igrå med. Och så vakna jag till att lägenheten brevid renoveras och polakerna där inne verkar ju jobba dygnet runt.

Idag så var jag inne i stan och titta lite. Handlade dock inget, så du kan vara lugn mamma :P. VAr dock inne på omtalade cos och jag älskar deras kläder, det var inte så farligt dyrt heller. Men stilen var sofistikerad minimalism typ. Påminde om Filippa K. Det var mcyket rea men jag hittade inget som passade :(

Ikväll så skulle jag helst av allt bara laga middag och titta på film och äta choklad men jag har lovat min WG kompis att vara med på hennes lilla fest och då skulle jag bjuda in lite kompisar själv. Men folk verkar allmänt sega, så vi får se. Jag orkar dock nog inte dra in på stan ikväll men vi får se.

Igår körde jag förresten på en blå linje på de nedre ögonfransarna och det var omtyckt. Jag fick många "Du bist sehr Hübsch igår" ;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar