torsdag 30 juli 2009

Maaaaaaaaaaaaammmmmmmmmma



Blääääh, jag är typ sjuk :( och fick reda på idag att det finns många med svininfluensan här. Jag hoppas jag inte har fått det :(. Idag köpte jag en termometer med jag hade bara 36,8 så ingen feber men mycket ont i halsen;).

SUB med The Party Crew
Igår så fira vi att Jonas fyllde år och då blev det tapas i Flingern sedan mellan fest i Flilngern och efter det SUB. Idag ska jag dock vara hemma och dricka te och ta det lugnt. Här kommer lite bilder från kvällen ;).




Jag och Birthdaykid, vi hade sjukt kul med "Naturborsten"


Sedan är detta Party - WG som Sofia bor i som jag var på fest i första Lördagen och detta var bra en liten del av alla (förbrukad) öl dem hade hemma. Notera skylten bakom mig. Bier alkoholfrei så pekar den mot ett litet skåp, alla annan öl står lite överallt så det är bara ta och öppna en :P

1 kommentar: