måndag 27 juli 2009

VVV


Hej! Idag var det prov i skolan som gick helt okej. Vädret var otroligt schwül och varmt men nu på eftermiddagen när skolan var över börja det regna :(. Hitta en bild när jag myser med mina kusiners hund, så nu börjar jag sakna min HUnd caesar :(. Vi skypea igår så ... Och sedan saknar jag så klart alla hemma men jga har inte fått någon hemlängtan än :S. Det händer ju saker hela tiden här så det finns ingen tid att bara sitta och sakna er :P. MEN jag drömmer om er där hemma så ni behöver inte tro att ni är bortglömda ;).


Och imorgon bär det av till HAGEN och jag ska träffa EMINAAAAAAAAAAAAAAAA. Gud vad kul det kommer att bli .. wiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeee.
a
a
De som har skype kan skriva sin "adress" i kommentarsfältet ;), än sålänge har jag bara Emina och Nils där, så ni andra får skaffa det med Speciellt mitt SUPERLICIOUS CREW :D
a
a
Sedan så har jag även en läxa till på fredag som jag förhoppningsvis gör på onsdag förmiddag. OCh det är att vi ska skriva en A4 om en person som vi tycker om och är intresserad av. Nu behöver jag dock lite hjälp av alla nära och kära att komma på vad jag ska skriva om. Jag har bara kommit på en (fiktiv) person som jag vill skriva om än så länge .... hmmm undra vem det är ^^, så säg någon annan som ni vet passar mig annars tar jag den mannen ^^.

4 kommentarer:

  1. Du kan skriva om Justin Timberlake. xD

    SvaraRadera
  2. hahaih ja det kan jag göra DANKE ;) men kan du gissa vem den fiktiva personen är som jag vill skriva om ;)

    SvaraRadera
  3. hahai nej inte riktigt men nu säger jga det JAMES BOND :D

    SvaraRadera