söndag 19 juli 2009

Viele Blut


Idag har jag och min MItbewohnerin ( Sophie) inte gjort för mycket. Vi åt just lunch, jättegod pasta sås med oliver i och pasta till det såklart. Vi har mest lyssnat på söndagsmusik först Lykke Li som hon gillade och nu sitter jag hör och lyssnar på Robbie Williams - Feel. Riktigt bra söndagstjohej. Igår hade Sophie en vortrink och jag bjöd in några vänner för det ville hon, men den segaste förfesten någonsin, det var unglaublich.

Om en stund ska jag möta upp ett gäng så ska vi ta en fika och sedan se Harry Potter och der Halbblutprinz. Vi kan dock välja engelska eller tyska men jag vill se den på Deutsch.

På tal om blod så fick jag näsblod helt plötsligt på dansgolvet i fredags och innan idag fick jag det igen. Jag har bara haft näsblod en gång förut och då var jag typ 12. Hoppas jag inte får det igen, speciellt inte på bion.

Bis Gliech

1 kommentar: