tisdag 14 juli 2009

Karlsson på Taket


Nu sitter jag här och tittar ut på min innergård om man kan kalla det. Har just kommit hem från en powerwalk/jogging/social runda nere vid Rhein med två kurskamrater. Dte var trevligt blev mycket snack och jag var ute från sju till nu typ.

Dagen har inte innehållit så mycket speciella saker. Vissa andra i kursen skulle gå och dansa tango men inte riktigt min grej så vi bestämde oss för att springa.

Det lär iaf att hända mycket saker framöver för här i D-dorf händer det saker hela tiden. Och imorgon ska vi på studiebesök på ett tebryggeri tror jag. Sedan ska jag till IKEA och efter det är det två som har födelsedagsfest.

Sedan till helgen är det full rulle. vi har också bestämt oss för att börja bli lite stadsociala och börja kolla på sightseeing saker och checka in de olika stadsdelarna. Sedan ska vi till Köln en dag och kolla och det är även en fotbollsmatch mellan grupp a och b i skolan på g. Så verkligen full rulle ( jag har då inte nämnt alla saker som är på g).

Nu ska jag dock hoppa in i Duschen sedan är det nattinattt
Pussilicious på er allihopa :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar