tisdag 15 september 2009

When it was good ...



Saknar alla i malmö och just nu vill jag bara hänga i Malmö till våren. Sökte juridik - introduktionskurs igår och efter det kom en kurs i Miljöpolitik.

Måste hitta ett jobb så jag kan jobba på helgerna och efter kursen. Sedan vill jag till London och skottland till våren och bara jobba förutom när jag ska till bohuslän på sommaren.

Förhoppningsvis så ska vi Girls även på YAcht Week i Kratien för då har alla sparat ihop pengar till det.

Jag måste även öva på att sy bättre och mer detalj arbeten och så måste jag öva på Högskoleprovet. Så jag kan komma in på Juridik. Sedan så nästa höst vill jag komma in på den Modeutbildningen jag vill gå på i Malmö.

OCh under läsåret 10/11 så kommer Milano och Italien iaf få ett besök av mig på något sätt :D. Milan shopping weekend och Italien rundresa; florens, Rom, Capri och Amalfikusten allt avslutas med en vistelese i Venedig.

1 kommentar:

  1. KLART VI SK RESA nästa sommar! jag vill bara ha 1-2 veckors ren solsemester..mmm;) yee kul emd juridiken och miljöpolitiken, jag kör min psykologi! naaw sakan inte malmö för mkt;) du komemr ju hem till jul;) vi får fira nyår! ja e hemma då! finsally! wow 2010, nytt decenium juh!

    SvaraRadera