söndag 20 september 2009

Week end ... :(


Nu lider veckan mot sittt slut. Min helg har varit väldigt intensiv ända sedan i torsdags har det varit full rulle. Och efter att jag hade simmat i fredags cykla jag och min simkompis vidare mot andra sidan stan och studenthemmet där. Där hängde vi och lekte gissa-vem -man-är-med-lapp-i-pannan-leken. Efter det blev det improviserad utgång först till ett ställe som hade Sean COnnery på väggen och sedan idare till ett elektro ställe som var riktigt häftigt. Jag fick användning av mina tecktonik moves där ^^.

I lördags som sagt Krefeld på dagen och improviserad filmkväll hos mig. OCh idag har jag först sprungit och sedan simmat och efter det så tog vi en fika i Media Hafen och sedan satt på bron där nere, för i helgen var det verkligen sommarväder. Har inte behövt jacka på hela helgen, och hösten här är så fin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar