onsdag 9 september 2009

Goldeneye


I Helgen satt jag hemma och var sjuk så även i måndags. Igår var jag på jobbet men det gick bra så länge jag inte bar tunga saker. Men idag så skriker mitt huvud och jjag var på jobbet i en timme och hann göra morgonrundan men det var knappt. Jag blev yr av att piffa till kuddar :O. Så jag fick åka hem, så nu har jag sovit lite, drukit te och tagit ipren men It DOESN'T WORK. Jag vill inte vara sjuk nu för imorgon kommer jag ju hem :D. Så ska vila mig idag och imrogon blir det jobb sen direkt till AIRPORT och then I'll take the Goldeneye to my lovely Home.

Varför vill alla från malmö, det är ju inne att vara i malmö, vad jag har förstått??

UPDATE: Skypeade just med min förra mitbewohnerin Sophie och vi prata i över en timme, så nu känns tyskland lite bättre och jag är så glad både över vårt samtal och att jag kommer ha ett bra humör på jobbet imorgon och att det kommer att gå snabbt och när jag minst anar det så sitter jag på flyget hem.

Trevlig kväll allesammans nu ska jag sova ;).

1 kommentar:

  1. zeeeeeeyaaaaaa zoooon;) tyvärr ska jag itne fira min födelsedag, bara gå ut den 19e nästa lrödag, så jag menar same shit, vi går ut denna lördag emd,) mamma lät mig int eha fest, ska bara ha liten fika för unn, hel, natta maj och sof;) typ i två timamr;) så du komemr itne missa nåt stort,trust me! dessutom hade det ändå avrit rättvist! för jag menar jag missade ju trots allt din 18fest!:O

    SvaraRadera