söndag 27 september 2009

Jag blev ett HATA-Måndagar-s-barn


Denna helgen gick sjukt snabbt. Sådärför blir detta inlägg ingen snabbis :P. Nu sitter jag här och har nyss ätit och kollat lite grammatik vilket jag tänkte fortsätta med lite till innan jag ska sova om sådär två och en halv timme. Jag hatar söndagskvällar, har alltid gjort och kommer alltid att göra. Det finns inget roligt att göra på en söndagskväll om man måste gå och lägga sig vid nio. De andra skulle ha pancake evening men måste typ dra när de ska börja äta dem. Jag kan inte heller gå på bio för det blir för sent :P.

Iallafall så i torsdagskväll blev det först simmning och sedan middag hos Karin. Det är alltid mysiga middagar där. Vi åt gått och hade trevligt dock var jag så sjukt trött att jag höll på att somna. I Fredgas var det föreläsning med den gamla chefen för Svenska Handelskammaren här nere. HAn var rolig att lyssna på och det var väldigt intressant. Efter lite allmänna saker kollade vi på När Jonas spelade fotboll på kvällen och efter det styrde vi kosan mot Oskar och tittade på Arn dubbad på tyska och sedan Generation Kill.

I lördags var en chill dag och jag gjorde inte för mycket. Sprang och sedan mötte upp Lovisa i stan och så gick vi till AA och gissa vad jag köpte ^^. Sedan hem och äta och byta om för att åka till andra sidan stan och förfesta för att sedana ha utgång. Detta blev garanterat den bästa utgången i Düsseldorf.

Idag så har jag gjort ganska lite med. Simma och efter det till Media Hafen och vår stående Söndags fika på Starbucks. Det var en mysig fika och vi blev ett stort gäng. Me like ;)

1 kommentar:

  1. Söndagar kan vara mysiga eftersom då har du en stående dag då du ska ta det lugnt men visst det kan bli urtrist.. Jag gillar bilden väldigt mycket, otroligt söt :) puss puss

    SvaraRadera