tisdag 29 september 2009

Dienstag - I Pliktens namn


-Idag är jag på dåligt humör.

-Varför?

-därför ... damm ... stegar ... tyskar ... kunder som inte fattar hur IKEA funkar även om de har varit där typ tusen gånger innan ... lampor... spots... byggarbetare


Jga gick till lovisa och som tur hade hon också en skitdag och vi båda två var så arga att vi bara ville skrika på svenska. Så vi gick till Skräp conteinrarna och kastade skräp så hårt vi kunde.


Nu ska jag göra läxa och äta bananchoklad så blir jag kanske på bättre humör, en sak som man kan glädja sig över är att det bara är två arbetsdagar kvar.


OCh att mamsi ohc papsi kommer på fredag och de nog kna bo hos mig. Men fick just reda på att typ BArack oBama ska landa på kastrup på ´fredag och hela flygplatsen stängs av. VAddå är alla lika värda, han är ju bara president .P. alla borde behandlas lika även praktikanter med tyska ky-studenter.

1 kommentar:

  1. DÅ skulle du ha sett min fredag>!! Jag missade min British and American studies lektion för att MR Important skulle göra ett besök i Danmark, alltså kom igen! Förresten, känn dig saknad!!

    SvaraRadera