tisdag 15 september 2009

Sjunger samma sång


... ja Veronica MAggio har gått på repeat sedan igår på tåget hem. Jag hann inte mer än hem och vända för sedan skulle jag träna och efter det blev det pannkakor med nutella hos Jan. Hans WG hund har blivit helt galen i mig så jag satt hela kvällen och klappade henne.


Idag så är det tisdag, vilket innebär att det regnar och att halva arbetsveckan har gått. JIPPIE :D. Nu har jag kollat lite modebloggare och har fått reda på att två "bekanta" kan man säga båda vill/ska läsa mode och det förvånar mig :P. Verkligen alla är helt modegalna, dte märkte jag även när jag var hemma och var enda kotte klär sig som om en stylist hade varit på dem i timmar. Inget fel med det men hur gediget är egentligen modevetenskapsdelen för dessa människor gentemot köpa det senaste från VR's tips?


Detta leder till att jag alltmer kanske bara vill läsa Juridik. VI får se, idag ska jag söka in till universitetet. Jag ska göra grammatikuppgifter och så ska jag skirva loggbok, packa upp kläder och sedan duscha och ta en kopp te och titta på film.


Har även bokat en weekend till Hamburg vilket blir av den 6-8 november :D.


Sov sött allesammans och om någon kanske vill ringa mig så är jag online på SKYPE ^^ (anna-pehrsson)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar