fredag 18 september 2009

Slut är början på något Nytt


New York Fahion week lider mot sitt slut och istället tar London Fashion Week vid. Tänkte göra en sammanfattning av de trenderna jag gillar och vill följa, det kommer om ett tag.

I dag hade vi skola för första gången på tre veckor. Och Stephan var på mig i över en timme och jag själv skulle prata och förklara mitt CV och alla möjliga konstiga saker. Det blev lite jobbigt till slut men jag fick iaf personlig utvärdering av mitt talspråk så nu vet jag vad jag ska jobba med.

Jag fick även reda på att jag typ kommer att bo ensam de kommande två veckorna så om någon vill komma och häsla på så har jag ett rum extra ;). Det blir kanske lite ensamt då men jag har fått musik av Jonas så nu har jag David Guetta, Kanye West och Kleerups senaste skivor :D.

Sist men inte minst så var jag på Kunst im Tunnel med ett härligt gäng efter det väntade Fika i det underbara vädret. Utställningen var trevlig och jag gillade speciellt en del med massa lasrar. Bilden kommer från fikan idag ;).

För kvällen finns direkta planer om att hänga hos några som bor i ett studenthem men först lite simmning. Igår skulle vi dock till Milchbar och då kommer jag inte in för jag inte är 25, men verkligen ingen är 25 där inne alla är yngre, fattar inte att dem neka mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar