måndag 31 augusti 2009

Heimat

Hi mat, nu sitter jag här och bloggar lite medans jag lagar mat. Det kommer bli otroligt mycket mat.. vet inte när jga ska hinna äta allt.

Förrövrigt är jag otroligt trött även om jag gick och la mig lite innan nio igår :O. Så det blir en early night idag med, vet inte om jag ska jogga lite eller inte. Det är så fint väder men om jag joggar blir jag bar tröttare men får se efter jag har ätit.

I helgen var jag också otroligt trött somnade nästan både fredag och lördag när jag var ute på vift.

Igår kväll ( för mig alltså kl 17.00) så var jga på bio och såg Inglorious Bastards, den var riktigt inglorious samtidigt som det var mycket bastards med. Jag fattade dock inte allt framåt slutet men men jag fick öva min tyska.

Nu ska jag mejla folk, göra läxan och sedan blogga lite till hade jag tänkt.

So stay tuned
puss puss saknar all där hemma otroligt mycket men mest CAESAR (och MAMMA^^) jag räknar förövrigt dagarna just nu och Lovisa och jag kom fram till att det bara är 7 arbetsdagar kvar att hålla ut :D.

Btw. Lite avis på Lovisa som både ska till London och träffa släkten och få vara finklädd till helgen. IKEA kläderna are killing me. Sedan så Karin sp ska jag och Lovisa kanske se Franz Ferdinand i November ^^.

2 kommentarer:

  1. hajoo;) ååd et komemr nog gå bra på ikea ska dus e! jag börjar universitetet imorgon, eh panik!XD ses när du komemr till sverige;)

    SvaraRadera
  2. 7 dagar är inget, du håller ut, snart får du träffa fina familjen du med :D franz ferdinand vore grymt!

    SvaraRadera