tisdag 25 augusti 2009

Mit dem Bus nach Schweden

Min snygga tröja skorna är ändå värst har testat två olika men får sjukt mycket blåsor av båda :(



Ja nu tar jag schweden bussen varje morgon. Så kallas nämligen buss 724 här nere som går till IKEA.

Kan dra de två första dagarna i ett ord; Snickarchill. Den första dagen var helt okej och gick snabbt med tanke på alla nya intryck m.m Och idag gick det också snabbt för det är ganska trevligt arbete iaf. Börjar ju dock sju men från dess till tio då det är frukost går jag runt och piffar kuddar. Efter frukosten till Lunchen idag så byggde jag tavlor. Efter lunchen så hängde jag upp tavlorna. Och vid tre så är det fika fram till halv fyra då jag slutar :P.


Men att göra tavlorna var roligt jag fick ju välja tyger med ledning av handledaren men hon komprimissade och jag fick lite vilja igenom. När vi hängde upp tavlorna så fick jag själv välja hur de skulle sitta ;). Fick även fixa tre vaser i ett rum och då fick jag lite vilja igenom men när vi hade st'llt iordning dem så tyckte hon att det blev för mycket saker framme så hon tog bort de helt. Men ska jag var ärlig så passa det bra ;).


Idag är jag helt slut, hade tänkt simma men orkar inte. Simmade dock igår på ett utomhusbad, för vädret var jättefint och varmt. Har även fått mer och mer lsut att spela tennis, så jag googla runt lite men hittade ingen bra förening. Så jag får nöja mig med joggingturer och att simma 1-2 km i veckan. Sedan MÅSTE jag skärpa mig och göra llite pilates :P.

En annan sak är att jag snart tar "Bussen nach Schweden" för den 10/9 kommer jag hem på kvällen och stannar till den 13/9.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar