måndag 3 augusti 2009

Ack Ack Anna


Idag så var vi i Skolan (as usual) sedan bar det av på plugg eftermiddag. Slutade med att vi hamna i mitt kök men det var ju billigt och bra tyckte vi. När de andra gick så följde jag med ut dels för att hämta min cykel och sedan för att boka klippning. För jag hade sett ett billigt ställe inne på Köpcentrat här vid mig 19 Euro tyckte jag lät bra.

Så När jag skulle boka tid så var det tydligen drop in och jag hade ju inget för mig direkt så det var bara att slå sig ner. Resultatet blev bra men värre när jag skulle betala 39 euro helt plötsligt, så mycket betalar jga inte ens i Sverige. Men tydligen så betalar man efter hur mycket man vill att frisören ska gör på det stället. Så styling och FÖNING las på det priset. Jaja gjort är gjort dit går jag inte igen men håret blev snyggt och fräscht iallafall ;).

Nu ska jag plugga lite till och sedan ska jag skriva om en person. Jag nämde det innan och fick in två förslag om vem jag ska skriva om. Det blir ingen av dem utan istället så Skriver jag om Oscar Falk my favorite Photographer ;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar