torsdag 20 augusti 2009

Mexico

Choklad fontän från chokladmuseet i Köln


Äääääääääääääääääääääntligen är internet tillbaka, tyvärr orkar jag inte dra allt som har hänt sen förra gången jag blogga men igår så stack vi och bada efter skolan och det var sjukt najsigt;).





Sedan på kvällen hängde vi vid Rhein (som vanligt) och "planerade" helgen. För imorgon 11.14 går tåget mot Amsterdam. Ska bli kul att se Europa lite mer och även testa att åka ICE tåg;).





Nu har jag dock nyss kommit hem för en skoldag on the field, för vi åkte till schloss Benrath och gick där då det är 35 grader idag och skujt luftfulktigt/kvavt/schwül/svettigt, imrose hann jag även med att simma lite och började lära mig att dyka ;).





Nu ska jag iväg igen för jag ska hem till en kotte runt hörnet och äta tacos ;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar